1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | Šime Vulelija, prof.art.
Mario Šincek, naslovni izv. prof. art. |
1.6. Godina studija | 1. | ||||||
1.2. Naziv predmeta | Trombon 1 | 1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 20 (10+10) | ||||||
1.3. Suradnici | Viši umj. suradnik Linda Mravunac Fabijanić | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P2+ V (individualno) | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 2 | ||||||
1.5. Status predmeta | obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | |||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Usavršavanje tehnike sviranja trombona, razvijanje slušnih, spoznajnih i izražajnih sposobnosti. Upoznavanje složene literature za trombon. Osposobljavanje za samostalan rad na novim skladbama, odnosno stvaranje vlastite interpretacije. Upoznavanje karakteristika glavnih stilova. | ||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Uspješno položen razredbeni ispit za upis studija | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student:
– je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte – razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za trombon – poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | – unaprijediti produkciju i oblikovanje tona s težištem na oblikovanju boja, interaktivna korekcija intonacije
– unaprijediti tehnike artikulacije te sinkronizacije – upoznati i primijeniti složenije moderne tehnike sviranja temeljene na klasičnoj tehnici i rezonanciji – pravilno držanje tijela i instrumenta, detektirati nepravilnosti i poznavati način prevencije ozljeda – poznaje pravila i tehnike vježbanja te tehnike vođenja proba, – poznaje tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta.
Obvezni sadržaj predmeta su tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: – obveznu literaturu (navedenu pod 2.2.) – pet kompozicija (odnosno zbirki etida) iz dopunske literature (navedena pod 2.3.)
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad mentorski umjetnički rad korepeticija |
2.7. Komentari: | ||||||
– Individualna nastava
U predmet je uključen rad sa umjetničkim suradnikom od 1 sata korepeticije tjedno |
|||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovito pohađanje nastave, vježbanje i samostalan rad.
Javni nastupi. Minimalno četiri javno izvedene skladbe u sklopu javnih priredbi. Praćenje koncerata, seminara i predavanja gostujućih profesora, aktivno sudjelovanje na seminarima. Slušanje snimki (CD, DVD) Čitanje stručne literature Polaganje kolokvija iz ljestvica, etida i orkestarskih sola (preduvjet za izlazak na godišnji ispit) |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | Istraživanje | Praktični rad | ||||||
Eksperimentalni rad | Referat | (Ostalo upisati) | |||||||
Esej | Seminarski rad | (Ostalo upisati) | |||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.1. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | Praćenje rada tijekom cijele godine, javni nastupi, kolokvij, godišnji ispit pred ispitnim povjerenstvom.
Sadržaj kolokvija: Durske i molske(harmonijske) ljestvice s trozvukom, te rastavljenim dominantnim septakordom u duru i rastavljenim smanjenim septakordom u molu (kandidat izvlači ljestvice koje će svirati). Etida tehničkog karaktera; Orkestarska sola;
Sadržaj ispita: – Ciklično djelo iz obvezne ili dopunske literature – Kompozicija po izboru iz obvezne ili dopunske literature (jedna od kompozicija se izvodi napamet) Ocjenjivanje: odličan ( 5 ) – izvrsni rezultati s obzirom na razinu studija, ističu se u pogledu tehnike, interpretacije i težine programa; vrlo dobar ( 4 ) – nadprosječni rezultati, program srednje težine; dobar ( 3 ) – solidni rezultati uz prosječne tehničke i muzikalne kvalitete; dovoljan ( 2 ) – minimalni rezultati, koji omogućavaju nastavak studija; nedovoljan ( 1 ) – nezadovoljavajući rezultati koji ne omogućavaju nastavak studija. (kolokvij se ne ocjenjuje brojčano, nego konstatacijom – položen kolokvij)
|
||||||||
2.2. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
A.Laffosse: Tongue – Play in binsary and ternary staccato and studies
|
|||||||||
L.Maggio: System for Brass (od 1-5)
|
|||||||||
B.Slokar: Warm-ups + Techical Routines
|
|||||||||
M.Schlossberg: Daily drills and technical studies
|
|||||||||
N.Rimski-Korsakov: Koncert za trombon i klavir
|
|||||||||
B.Marcello: Sonata No. I
|
|||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | V.Blaževič: Ključevi – I dio
Ranieri: 10 etida J.E.Galliard: Sonata no. VI J.B.Loeillet: Sonata u As-duru L.Bernstein: 16. elegy for mippy II za solo trombon J. Rochut: Melodijske etide na vokalize Marca Bordognia (1-25)
|
||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Javni nastupi | ||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) | Javni nastupi – produkcije u organizaciji nositelja predmeta |
1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | Šime Vulelija, prof. art.
Mario Šincek, doc. art. |
1.6. Godina studija | 2. | ||||||
1.2. Naziv predmeta | Trombon 2 | 1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 20 (10+10) | ||||||
1.3. Suradnici | Viši umj. suradnik Linda Mravunac Fabijanić | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P2+ V (individualno) | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 2 | ||||||
1.5. Status predmeta | obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | |||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Usavršavanje tehnike sviranja trombona, razvijanje slušnih, spoznajnih i izražajnih sposobnosti. Upoznavanje složene literature za trombon. Osposobljavanje za samostalan rad na novim skladbama, odnosno stvaranje vlastite interpretacije. Upoznavanje karakteristika glavnih stilova. | ||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Uspješno položen ispit iz predmeta Trombon 1 | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student:
– je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte – razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za trombon – poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | – unaprijediti produkciju i oblikovanje tona s težištem na oblikovanju boja, interaktivna korekcija intonacije
– unaprijediti tehnike artikulacije te sinkronizacije – upoznati i primijeniti složenije moderne tehnike sviranja temeljene na klasičnoj tehnici i rezonanciji – pravilno držanje tijela i instrumenta, detektirati nepravilnosti i poznavati način prevencije ozljeda – poznaje pravila i tehnike vježbanja te tehnike vođenja proba, – poznaje tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta.
Obvezni sadržaj predmeta su tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: – obveznu literaturu (navedenu pod 2.2.) – pet kompozicija (odnosno zbirki etida) iz dopunske literature (navedena pod 2.3.)
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad mentorski umjetnički rad korepeticija |
2.7. Komentari: | ||||||
– Individualna nastava
U predmet je uključen rad sa umjetničkim suradnikom od 1 sata korepeticije tjedno |
|||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovito pohađanje nastave, vježbanje i samostalan rad.
Javni nastupi. Minimalno četiri javno izvedene skladbe u sklopu javnih priredbi. Praćenje koncerata, seminara i predavanja gostujućih profesora, aktivno sudjelovanje na seminarima. Slušanje snimki (CD, DVD) Čitanje stručne literature Polaganje kolokvija iz ljestvica, etida i orkestarskih sola (preduvjet za izlazak na godišnji ispit) |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | Istraživanje | Praktični rad | ||||||
Eksperimentalni rad | Referat | (Ostalo upisati) | |||||||
Esej | Seminarski rad | (Ostalo upisati) | |||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.1. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | Praćenje rada tijekom cijele godine, javni nastupi, kolokvij, godišnji ispit pred ispitnim povjerenstvom.
Sadržaj kolokvija: Durske i molske(harmonijske) ljestvice s trozvukom, te rastavljenim dominantnim septakordom u duru i rastavljenim smanjenim septakordom u molu (kandidat izvlači ljestvice koje će svirati). Etida tehničkog karaktera; Orkestarska sola;
Sadržaj ispita: – Ciklično djelo iz obvezne ili dopunske literature – Kompozicija po izboru iz obvezne ili dopunske literature (jedna od kompozicija se izvodi napamet) Ocjenjivanje: odličan ( 5 ) – izvrsni rezultati s obzirom na razinu studija, ističu se u pogledu tehnike, interpretacije i težine programa; vrlo dobar ( 4 ) – nadprosječni rezultati, program srednje težine; dobar ( 3 ) – solidni rezultati uz prosječne tehničke i muzikalne kvalitete; dovoljan ( 2 ) – minimalni rezultati, koji omogućavaju nastavak studija; nedovoljan ( 1 ) – nezadovoljavajući rezultati koji ne omogućavaju nastavak studija. (kolokvij se ne ocjenjuje brojčano, nego konstatacijom – položen kolokvij)
|
||||||||
2.2. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
A.Lafosse: The trombone players vade mecum | |||||||||
C.Colin: Lip flexibilities – I dio
|
|||||||||
Bordogni: Etudes du style | |||||||||
Ernst Gaetke: Arpeggios
|
|||||||||
P.Hindemith: Sonate
A.Vivaldi: Sonata No III; Sonata No. IV
|
|||||||||
E.Sachse: Concertino for Trombone and Orchestra
F.Gräfe: Konzert
|
|||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | V.Blaževič: Ključevi – II dio
J. Rochut: Melodijske etide na vokalize Marca Bordognia (26-50) J.E.Galliard: Sonata No III. S.Šulek: Sonata
|
||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Produkcije | ||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) | Javni nastupi, produkcije |
1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | Šime Vulelija, prof. art.
Mario Šincek, doc. art. |
1.6. Godina studija | 3. | ||||||
1.2. Naziv predmeta | Trombon 3 | 1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 20 (10+10) | ||||||
1.3. Suradnici | Viši umj. suradnik Linda Mravunac Fabijanić | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P2+ V (individualno) | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 2 | ||||||
1.5. Status predmeta | obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | |||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Usavršavanje tehnike sviranja trombona, razvijanje slušnih, spoznajnih i izražajnih sposobnosti. Upoznavanje složene literature za trombon. Osposobljavanje za samostalan rad na novim skladbama, odnosno stvaranje vlastite interpretacije. Upoznavanje karakteristika glavnih stilova. | ||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Uspješno položen ispit iz predmeta Trombon 2 | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student:
– je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte – razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za trombon – poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | – unaprijediti produkciju i oblikovanje tona s težištem na oblikovanju boja, interaktivna korekcija intonacije
– unaprijediti tehnike artikulacije te sinkronizacije – upoznati i primijeniti složenije moderne tehnike sviranja temeljene na klasičnoj tehnici i rezonanciji – pravilno držanje tijela i instrumenta, detektirati nepravilnosti i poznavati način prevencije ozljeda – poznaje pravila i tehnike vježbanja te tehnike vođenja proba, – poznaje tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta.
Obvezni sadržaj predmeta su tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: – obveznu literaturu (navedenu pod 2.2.) – pet kompozicija (odnosno zbirki etida) iz dopunske literature (navedena pod 2.3.)
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad mentorski umjetnički rad korepeticija |
2.7. Komentari: | ||||||
– Individualna nastava
U predmet je uključen rad sa umjetničkim suradnikom od 1 sata korepeticije tjedno |
|||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovito pohađanje nastave, vježbanje i samostalan rad.
Javni nastupi. Minimalno četiri javno izvedene skladbe u sklopu javnih priredbi. Praćenje koncerata, seminara i predavanja gostujućih profesora, aktivno sudjelovanje na seminarima. Slušanje snimki (CD, DVD) Čitanje stručne literature Polaganje kolokvija iz ljestvica, etida i orkestarskih sola (preduvjet za izlazak na godišnji ispit) |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | Istraživanje | Praktični rad | ||||||
Eksperimentalni rad | Referat | (Ostalo upisati) | |||||||
Esej | Seminarski rad | (Ostalo upisati) | |||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.1. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | Praćenje rada tijekom cijele godine, javni nastupi, kolokvij, godišnji ispit pred ispitnim povjerenstvom.
Sadržaj kolokvija: Durske i molske(harmonijske) ljestvice s trozvukom, te rastavljenim dominantnim septakordom u duru i rastavljenim smanjenim septakordom u molu (kandidat izvlači ljestvice koje će svirati). Etida tehničkog karaktera; Orkestarska sola;
Sadržaj ispita: – Ciklično djelo iz obvezne ili dopunske literature – Kompozicija po izboru iz obvezne ili dopunske literature (jedna od kompozicija se izvodi napamet) Ocjenjivanje: odličan ( 5 ) – izvrsni rezultati s obzirom na razinu studija, ističu se u pogledu tehnike, interpretacije i težine programa; vrlo dobar ( 4 ) – nadprosječni rezultati, program srednje težine; dobar ( 3 ) – solidni rezultati uz prosječne tehničke i muzikalne kvalitete; dovoljan ( 2 ) – minimalni rezultati, koji omogućavaju nastavak studija; nedovoljan ( 1 ) – nezadovoljavajući rezultati koji ne omogućavaju nastavak studija. (kolokvij se ne ocjenjuje brojčano, nego konstatacijom – položen kolokvij)
|
||||||||
2.2. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
C.Colin: Lip flexibilities – II dio
|
|||||||||
E.Gaetke: Studies in scales
|
|||||||||
V.Blaževič: Ključevi – III dio
|
|||||||||
G.Masson: Douze Etudes variees | |||||||||
G.P.Telemann: Sonata
A.Vivaldi Sonata No VI
|
|||||||||
G.F.Händel: Concerto en fa mineur
H.Frigyes: Meditation za trombon solo G.Christoph Wagenseil: Concerto
|
|||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | J.Nadal: Estudios stacatto
J. Rochut: Melodijske etide na vokalize Marca Bordognia (51-75) D.H.White: Sonata E.Bozza: Ballade E.Bozza: Hommage a Bach V.Persichetti: Parable for solo trombone
|
||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Javni nastupi | ||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) | Javni nastupi-produkcije |
1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | Šime Vulelija, prof. art.
Mario Šincek, doc. art. |
1.6. Godina studija | 4. | ||||||
1.2. Naziv predmeta | Trombon 4 | 1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 20 (10+10) | ||||||
1.3. Suradnici | Viši umj. suradnik Linda Mravunac Fabijanić | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P2+ V (individualno) | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 2 | ||||||
1.5. Status predmeta | obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | |||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Usavršavanje tehnike sviranja trombona, razvijanje slušnih, spoznajnih i izražajnih sposobnosti. Upoznavanje složene literature za trombon. Osposobljavanje za samostalan rad na novim skladbama, odnosno stvaranje vlastite interpretacije. Upoznavanje karakteristika glavnih stilova. | ||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Uspješno položen ispit iz predmeta Trombon 3 | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student:
– je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte – razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za trombon – poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | – unaprijediti produkciju i oblikovanje tona s težištem na oblikovanju boja, interaktivna korekcija intonacije
– unaprijediti tehnike artikulacije te sinkronizacije – upoznati i primijeniti složenije moderne tehnike sviranja temeljene na klasičnoj tehnici i rezonanciji – pravilno držanje tijela i instrumenta, detektirati nepravilnosti i poznavati način prevencije ozljeda – poznaje pravila i tehnike vježbanja te tehnike vođenja proba, – poznaje tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta.
Obvezni sadržaj predmeta su tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: – obveznu literaturu (navedenu pod 2.2.) – pet kompozicija (odnosno zbirki etida) iz dopunske literature (navedena pod 2.3.)
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad mentorski umjetnički rad korepeticija |
2.7. Komentari: | ||||||
– Individualna nastava
U predmet je uključen rad sa umjetničkim suradnikom od 1 sata korepeticije tjedno |
|||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovito pohađanje nastave, vježbanje i samostalan rad.
Javni nastupi. Minimalno četiri javno izvedene skladbe u sklopu javnih priredbi. Praćenje koncerata, seminara i predavanja gostujućih profesora, aktivno sudjelovanje na seminarima. Slušanje snimki (CD, DVD) Čitanje stručne literature Polaganje kolokvija iz ljestvica, etida i orkestarskih sola (preduvjet za izlazak na godišnji ispit) |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | Istraživanje | Praktični rad | ||||||
Eksperimentalni rad | Referat | (Ostalo upisati) | |||||||
Esej | Seminarski rad | (Ostalo upisati) | |||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.1. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | Praćenje rada tijekom cijele godine, javni nastupi, kolokvij, godišnji ispit pred ispitnim povjerenstvom.
Sadržaj kolokvija: Durske i molske(harmonijske) ljestvice s trozvukom, te rastavljenim dominantnim septakordom u duru i rastavljenim smanjenim septakordom u molu (kandidat izvlači ljestvice koje će svirati). Etida tehničkog karaktera; Orkestarska sola;
Sadržaj ispita: – Ciklično djelo iz obvezne ili dopunske literature – Kompozicija po izboru iz obvezne ili dopunske literature (jedna od kompozicija se izvodi napamet)
Ocjenjivanje: odličan ( 5 ) – izvrsni rezultati s obzirom na razinu studija, ističu se u pogledu tehnike, interpretacije i težine programa; vrlo dobar ( 4 ) – nadprosječni rezultati, program srednje težine; dobar ( 3 ) – solidni rezultati uz prosječne tehničke i muzikalne kvalitete; dovoljan ( 2 ) – minimalni rezultati, koji omogućavaju nastavak studija; nedovoljan ( 1 ) – nezadovoljavajući rezultati koji ne omogućavaju nastavak studija. (kolokvij se ne ocjenjuje brojčano, nego konstatacijom – položen kolokvij)
|
||||||||
2.2. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
C.Colin: Lip flexibilities – III dio
|
|||||||||
M.Bitsch: Etudes de rythme | |||||||||
V.Blaževič: Ključevi – IV dio
|
|||||||||
G.B.Pergolesi: Sinfonie
A.Vivaldi: Concerto a minor
|
|||||||||
A.Vivaldi: Sonata No V
N.Rota: Concerto F.David: Konzertino L.Gröndahl: Concert |
|||||||||
M.Spisak: concertino
Bj.Bjelinski: Tri biblijske legende
|
|||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | J. Rochut: Melodijske etide na vokalize Marca Bordognia (75-100)
D.Šostakovič: 4 preludes M.Ravel: Piece en forme de habanera D. Millhaud: Concertino d’ Hiver |
||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Javni nastupi | ||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) | Javni nastupi-produkcije |
1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | Šime Vulelija, prof. art
Mario Šincek, doc. art. |
1.6. Godina studija | 5. | ||||||
1.2. Naziv predmeta | Trombon 5 | 1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 20 (10+10) | ||||||
1.3. Suradnici | Viši umj. suradnik Linda Mravunac Fabijanić | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P2+ V (individualno) | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 2 | ||||||
1.5. Status predmeta | obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | |||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Usavršavanje tehnike sviranja trombona, razvijanje slušnih, spoznajnih i izražajnih sposobnosti. Upoznavanje složene literature za trombon. Osposobljavanje za samostalan rad na novim skladbama, odnosno stvaranje vlastite interpretacije. Upoznavanje karakteristika glavnih stilova. | ||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Uspješno položen ispit iz predmeta Trombon 4 | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student:
– je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte – razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za trombon – poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
|
||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | – unaprijediti produkciju i oblikovanje tona s težištem na oblikovanju boja, interaktivna korekcija intonacije
– unaprijediti tehnike artikulacije te sinkronizacije – upoznati i primijeniti složenije moderne tehnike sviranja temeljene na klasičnoj tehnici i rezonanciji – pravilno držanje tijela i instrumenta, detektirati nepravilnosti i poznavati način prevencije ozljeda – poznaje pravila i tehnike vježbanja te tehnike vođenja proba, – poznaje tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta
|
||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta.
Obvezni sadržaj predmeta su tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: – obveznu literaturu (navedenu pod 2.2.) – pet kompozicija (odnosno zbirki etida) iz dopunske literature (navedena pod 2.3.)
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad mentorski umjetnički rad korepeticija |
2.7. Komentari: | ||||||
– Individualna nastava
U predmet je uključen rad sa umjetničkim suradnikom od 1 sata korepeticije tjedno |
|||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovito pohađanje nastave, vježbanje i samostalan rad.
Javni nastupi. Minimalno četiri javno izvedene skladbe u sklopu javnih priredbi. Praćenje koncerata, seminara i predavanja gostujućih profesora, aktivno sudjelovanje na seminarima. Slušanje snimki (CD, DVD) Čitanje stručne literature Polaganje kolokvija iz ljestvica, etida i orkestarskih sola (preduvjet za izlazak na godišnji ispit) |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | Istraživanje | Praktični rad | ||||||
Eksperimentalni rad | Referat | (Ostalo upisati) | |||||||
Esej | Seminarski rad | (Ostalo upisati) | |||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.1. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | Praćenje rada tijekom cijele godine, javni nastupi, kolokvij, Završni ispit pred povjerenstvom:
I.dio završnog ispita Koncert (izvodi se napamet) II.dio završnog ispita Solistički recital s programom od najmanje tri kompozicije, različitog karaktera i/ili stilskih razdoblja od kojih je barem jedna ciklično djelo. Program Završnog ispita odobrava Duhački odsjek. Oba djela Završnog ispita moraju biti izvedena u istom ispitnom roku.
Sadržaj kolokvija: Durske i molske(harmonijske) ljestvice s trozvukom, te rastavljenim dominantnim septakordom u duru i rastavljenim smanjenim septakordom u molu (kandidat izvlači ljestvice koje će svirati). Etida tehničkog karaktera; Orkestarska sola;
Sadržaj ispita: – Ciklično djelo iz obvezne ili dopunske literature – Kompozicija po izboru iz obvezne ili dopunske literature (jedna od kompozicija se izvodi napamet)
Ocjenjivanje: odličan ( 5 ) – izvrsni rezultati s obzirom na razinu studija, ističu se u pogledu tehnike, interpretacije i težine programa; vrlo dobar ( 4 ) – nadprosječni rezultati, program srednje težine; dobar ( 3 ) – solidni rezultati uz prosječne tehničke i muzikalne kvalitete; dovoljan ( 2 ) – minimalni rezultati, koji omogućavaju nastavak studija; nedovoljan ( 1 ) – nezadovoljavajući rezultati koji ne omogućavaju nastavak studija. (kolokvij se ne ocjenjuje brojčano, nego konstatacijom – položen kolokvij)
|
||||||||
2.2. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
C.Colin: Lip flexibilities -IV dio
|
|||||||||
E. Bozza: Etudes | |||||||||
J. P. Arban: Complete methode de trombone
|
|||||||||
J.Jongen: Aria and polonaise
|
|||||||||
G.Hugon: Introduction et allegro
|
|||||||||
H.Dutilleux: Choral, Cadence et fugato
M.Bruch: Kol nidrei
Lars-Erik Larsson: Konzert za trombon |
|||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | J. Rochut: Melodijske etide na vokalize Marca Bordognia (100-120)
J. G. Albrechtsberger: Konzert H. Tomasi: Concert J. Koetsier: Concertino J.M.Defay Deux dances J.Casterede Sonatine G.de Frumerie: Sonata G.Jacob: Concerto J.B.Boismortier : Sonate C – dur
|
||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Javni nastupi-produkcije | ||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) | Diplomski ispit
I.dio (ili kao kolokvij koncem ožujka) o Orkestarska sola sa svih godina o Koncert (napamet) II. dio Solistički recital s programom različitog karaktera i/ili stilskih razdoblja od kojih je barem jedna ciklično djelo. (program oba djela diplomskog ispita odobren od strane odsjeka) III. dio Izrada kraćeg Diplomskog pisanog rada |