naziv predmeta | GLAZBENA LITERATURA U ŠKOLI | šifra predmeta (ISVU) | ||||||||
studijski program/ smjer | glazbena pedagogija/integrirani | godina /
semestar |
5. godina (9. i 10. semestar) | |||||||
nositelj(i)
|
prof. art. Marina Novak | bodovna vrijednost/ECTS | 4 (2+2) | |||||||
satnica | P | 45 | S | V | 15 | |||||
suradnici
|
status predmeta | ☒obvezni
☐izborni |
||||||||
preduvjeti za upis predmeta | Nema posebnih uvjeta. | |||||||||
opis predmeta (cilj)
|
Kolegij se sastoji od dva elementa:
1. Slušno upoznavanje/zapamćivanje glazbenih djela ili ulomaka iz djela koja su u programu nastave glazbe u glazbenim vrtićima, općeobrazovnim i glazbenim školama te njihova primjena u nastavi; 2. Praktični zadaci (primjeri: upoznavanje i usvajanje pjesama – pjevanje i sviranje, izrada didaktičkog medijskog sadržaja, glazbeno-pedagoška praksa). |
|||||||||
ishodi učenja na razini predmeta
|
Predmet je izravno povezan uz nastavu Metodike nastave TGP-a i Pedagoške prakse. Studenti će svoje poznavanje glazbe moći izravno upotrijebiti u nastavi tih predmeta i u vlastitoj nastavnoj praksi. Na predmetu se razvija glazbeni ukus slušanjem i upoznavanjem glazbe. Glazbeni je ukus osnova za razvijanje kritičkog glazbenog mišljenja.
Studenti će: · upoznati na razini prepoznavanja velik broj glazbenih djela koja se slušaju u nastavnoj praksi; · znati glazbene osobine odslušanih djela; · razvijati glazbeni ukus upoznavanjem velikog broja glazbenih djela; · upoznata, ali i ostala glazbena djela znati upotrijebiti u nastavnoj praksi u situacijama umjetničkoga i ilustracijskog slušanja; · znati osmisliti glazbenu igru za slušanje; · operativno znati najmanje trideset pjesama koje se pojavljuju u nastavnoj praksi u predškolskim ustanovama, osnovnoj školi ili/i na nastavi solfeggia. |
|||||||||
sadržaj kolegija
|
260 zadanih skladbi iz umjetničke literature (veliki dio je obvezna literatura na nastavnim predmetima Glazbena kultura i Glazbena umjetnost u općeobrazovnim osnovnim i srednjim školama). | |||||||||
literatura
|
Rojko, P. (2005). Metodika glazbene nastave – praksa II. dio: Slušanje glazbe. Zagreb: Jakša Zlatar
Aktualni udžbenici i priručnici iz Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti i Solfeggia za osnovnu i srednju školu.
|
|||||||||
obveze studenata
|
Redovito pohađanje nastave.
Izvršeni samostalni zadaci. |
|||||||||
način provjere znanja i kriteriji ocjenjivanja | Sadržaj kolokvija:
4 slušna kolokvija Praktični zadaci (izrada didaktičkog medijskog sadržaja, pedagoška praksa, i sl.) Sadržaj ispita: Ocjenjivanje: Konačna ocjena je dobivena izračunavanjem aritmetičke sredine zbroja svih elementa: slušnih kolokvija i praktičnih zadataka (slušni dio i praktični dio zasebno). |
|||||||||
raspored sati
|
ponedjeljak, 14.30 do 16 h | učionica | 339 | |||||||
termini kolokvija i ispita |
Svi se slušni kolokviji mogu polagati i na svim službenim ispitnim rokovima. |
|||||||||
termini konzultacija
|
ponedjeljak, 14-14.30 h (soba 339) | |||||||||
poveznica na web stranicu kolegija | ||||||||||
datum ažuriranja | 30.09.2017. |