PROGRAM
1. W. Byrd (o. 1540. – 1623.): Gallarda CLXIV
Ida Marušić, orgulje
2. W. Byrd (o. 1540. – 1623.): Passamezzo Pavana
Filip Radić, orgulje
3. W. Byrd (o. 1540. – 1623.): Galiardas Passamezzo LVII
Josip Ružić, orgulje
4. O. Gibbons (1583. – 1625.): The Woods so Wilde
Tomislav Krobot, orgulje
5. H. Purcell (1659. – 1695.): Voluntary for the double organ
Martin Zučko, orgulje
6. H. Purcell (1659. – 1695.): Sonata Nr. 1, Z 790
Maestoso — Vivace — Adagio — Presto — Largo
Maro Bulić, flauta
Lea Rajković, flauta
Ida Marušić, orgulje
7. J. Stanley (1712. – 1785.): Voluntary II
Filip Radić, orgulje
8. W. Boyce (1711. – 1779.): Voluntary IV
Magdalena Muše, orgulje
9. J. Stanley (1712. – 1785.): Voluntary III
Ida Marušić, orgulje
10. J. Stanley (1712. – 1785.): Trumpet Voluntary
Dina Tomić, orgulje
Nastavnici:
red. prof. dr. art. Ljerka Očić (t. 1., 2., 3., 6., 7., 8., 9.)
red. prof. art. Mario Penzar (t. 4., 5., 10.)
Orgulje u dvorani Huml Muzičke akademije koje je sagradila tvrtka Eisenbarth iz Passaua, od samog postavljanja u rujnu 2016. zaživjele su kroz Orguljski festival Anabasis. Prekrasan instrument zaokružena, uravnotežena i topla homogenog zvuka te rafiniranih solo-registara ne samo da svojom kvalitetom ispunjava zahtjeve održavanja nastave, već pruža mogućnost muziciranja i održavanja koncerata orguljske i komorne glazbe u dvorani Huml. Koncertni ciklus Anabasis ostvaruje se u suradnji s Katoličkim bogoslovnim fakultetom, uz sudjelovanje studenata Muzičke akademije i Instituta za crkvenu glazbu.
Festival već osmu akademsku godinu donosi osam tematski osmišljenih koncerata na kojima se na interdisciplinaran način predstavlja orguljska literatura u suglasju riječi, slike i zvuka. Teme koncerata obuhvaćaju različita stilska razdoblja te obrađuju različite aspekte poimanja glazbe kroz povijest. Dvoranski prostor Akademije omogućava i predstavljanje svjetovnije strane orgulja, instrumenta koji sam po sebi već nosi uvriježenu konotaciju sakralnosti. Svjetovnost se tako očituje kroz programski koncept koji je proširen i na prigodničarske teme sa svrhom da se oslobodi kreativnost i glazbeno promišljanje sudionika.