PROGRAM
1. F. Bosanac: Dolce amoroso fuoco (improvizacija)
Josip Ružić, portativ
Ad hoc ansambl
2. M. Praetorius: Volte I-II
Maro Bulić, piccolo
Lea Rajković, flauta
Ida Marušić, orgulje
3. A. Scarlatti: Farró la vendetta
Rompe sprezza
Con voce festiva
Antonija Žarković, sopran
Lovre Ćutić, truba
Benjamin Pölhe, orgulje
4. A. Vivaldi: Sonata Nr. II
Grave — Correntte — Sarabanda — Giga
Maro Bulić, flauta
Lea Rajković, flauta
Ida Marušić, orgulje
5. W. A. Mozart: Figarov pir
Prvi čin, br. 1: Duettino
Treći čin, br. 17: Duettino
Damjana Apostolovski, sopran
Stefano Surian, bariton
Martin Žučko, orgulje
6. F. Mendelssohn-Bartholdy: Preludij i fuga u c-molu, op. 37
Josip Ružić, orgulje
7. F. Peeters: Iz ciklusa Six lyrical pieces, op. 119
Lyrical canticle —Trumpet Tune
Dina Tomić, orgulje
8. M. Duruflé: Prélude iz Suite, op. 5
Magdalena Muše, orgulje
9. J. Alain: Litanies
Filip Radić, orgulje
Nastavnici:
red. prof. dr. art. Ljerka Očić (t. 1., 2., 4., 6., 8., 9.)
red. prof. art. Laura Vadjon (t. 3.)
red. prof. art. Mario Penzar (t. 5., 7.)
Orgulje u dvorani Huml Muzičke akademije koje je sagradila tvrtka Eisenbarth iz Passaua, od samog postavljanja u rujnu 2016. zaživjele su kroz Orguljski festival Anabasis. Prekrasan instrument zaokružena, uravnotežena i topla homogenog zvuka te rafiniranih solo-registara ne samo da svojom kvalitetom ispunjava zahtjeve održavanja nastave, već pruža mogućnost muziciranja i održavanja koncerata orguljske i komorne glazbe u dvorani Huml. Koncertni ciklus Anabasis ostvaruje se u suradnji s Katoličkim bogoslovnim fakultetom, uz sudjelovanje studenata Muzičke akademije i Instituta za crkvenu glazbu.
Festival već osmu akademsku godinu donosi osam tematski osmišljenih koncerata na kojima se na interdisciplinaran način predstavlja orguljska literatura u suglasju riječi, slike i zvuka. Teme koncerata obuhvaćaju različita stilska razdoblja te obrađuju različite aspekte poimanja glazbe kroz povijest. Dvoranski prostor Akademije omogućava i predstavljanje svjetovnije strane orgulja, instrumenta koji sam po sebi već nosi uvriježenu konotaciju sakralnosti. Svjetovnost se tako očituje kroz programski koncept koji je proširen i na prigodničarske teme sa svrhom da se oslobodi kreativnost i glazbeno promišljanje sudionika.