PROGRAM
1. J. G. Walther: Koncert u h-molu
Allegro
Josip Ružić, orgulje
2. G. F. Händel / arr. W.Maerz: The arrival of the Queen of Sheba“, HWV 67
Marta Ćiković i Nina Šeparović, harfe
3. G. F. Händel: Trio sonata u g-molu
Adagio — Allegro — Adagio — Allegro
Nora Fatina, violina
Petra Domšić, oboa
Magdalena Muše, orgulje
4. Anonimus (Hrvatska, 18. st.): Pastorella
Filip Radić, orgulje
5. M. Reger: Pastorale F-dur, op. 59
Filip Radić, orgulje
6. A. Webern: Choleric consonance
Langsamer Satz
Jelena Mimica i Ana Vidojević , violine
Dora Palac, viola
Lucija Mušac, violončelo
7. F. Mendelssohn: Sonata u A-duru, op. 65
Andante tranquillo
Ida Marušić, orgulje
8. P. I. Čajkovski / arr. W. Gillock: Ples šećerne vile iz baleta Orašar
Josip Ružić i Filip Radić, orgulje
9. D. Pejačević: Ave Maria
Nora Fatina, violina
Petra Domšić, oboa
Magdalena Muše, orgulje
10. G. F. Händel: Sonata za dvije flaute i continuo u e-molu, HWV 395
Largo — Allegro — Largo — Allegro
Maro Bulić, flauta
Lea Rajković, flauta
Ida Marušić, orgulje
Orgulje u dvorani Huml Muzičke akademije koje je sagradila tvrtka Eisenbarth iz Passaua, od samog postavljanja u rujnu 2016. zaživjele su kroz Orguljski festival Anabasis. Prekrasan instrument zaokružena, uravnotežena i topla homogenog zvuka te rafiniranih solo-registara ne samo da svojom kvalitetom ispunjava zahtjeve održavanja nastave, već pruža mogućnost muziciranja i održavanja koncerata orguljske i komorne glazbe u dvorani Huml. Koncertni ciklus Anabasis ostvaruje se u suradnji s Katoličkim bogoslovnim fakultetom, uz sudjelovanje studenata Muzičke akademije i Instituta za crkvenu glazbu.
Festival već osmu akademsku godinu donosi osam tematski osmišljenih koncerata na kojima se na interdisciplinaran način predstavlja orguljska literatura u suglasju riječi, slike i zvuka. Teme koncerata obuhvaćaju različita stilska razdoblja te obrađuju različite aspekte poimanja glazbe kroz povijest. Dvoranski prostor Akademije omogućava i predstavljanje svjetovnije strane orgulja, instrumenta koji sam po sebi već nosi uvriježenu konotaciju sakralnosti. Svjetovnost se tako očituje kroz programski koncept koji je proširen i na prigodničarske teme sa svrhom da se oslobodi kreativnost i glazbeno promišljanje sudionika.