PROGRAM
1. G. Frescobaldi: Toccata V
Ida Marušić, orgulje, 2. g.
2. A. Cabezon: Differencias sobre La Pavana Italiana
Klara Čanić, orgulje, 3. g.
3. E. Granados: Španjolski ples br. 5 (Danza Andalusa), trans. za 2 harfe: C. Salzedo
Nina Šeparović i Marta Ćiković, harfe
4. A. Cabezon: Differencias sobre LaGallarda Milanesa
Ida Marušić, orgulje, 2. g.
5. F. Tárrega: Recuerdos de la Alhambra
Mihael Horvat, gitara, 4. g.
6. J. Cabanilles: Corrente Italiana
Magdalena Muše, orgulje, 2. g.
7. J. Rodrigo: Zapateado iz Tri španjolska komada
Filip Mišković, gitara, 4. g.
8. A. Scarlatti: Arija Mio tesoro…
Marija Jurić, sopran
Lovro Ticl, trublja
Klara Čanić, orgulje
Nastavnici:
red. prof. dr. art. Ljerka Očić (t. 1., 2., 4., 6., 8.), red. prof. art. Diana Grubišić Ćiković (t. 3.),
red. prof. art. István Römer (t. 5.), red. prof. art. Darko Petrinjak (t. 7.)
Orgulje u dvorani Huml Muzičke akademije koje je sagradila tvrtka Eisenbarth iz Passaua, od samog postavljanja u rujnu 2016. zaživjele su kroz Orguljski festival Anabasis. Prekrasan instrument zaokružena, uravnotežena i topla homogenog zvuka te rafiniranih solo-registara ne samo da svojom kvalitetom ispunjava zahtjeve održavanja nastave, već pruža mogućnost muziciranja i održavanja koncerata orguljske i komorne glazbe u dvorani Huml. Koncertni ciklus Anabasis ostvaruje se u suradnji s Katoličkim bogoslovnim fakultetom, uz sudjelovanje studenata Muzičke akademije i Instituta za crkvenu glazbu.
Festival već sedmu akademsku godinu donosi osam tematski osmišljenih koncerata na kojima se na interdisciplinaran način predstavlja orguljska literatura u suglasju riječi, slike i zvuka. Teme koncerata obuhvaćaju različita stilska razdoblja te obrađuju različite aspekte poimanja glazbe kroz povijest. Dvoranski prostor Akademije omogućava i predstavljanje svjetovnije strane orgulja, instrumenta koji sam po sebi već nosi uvriježenu konotaciju sakralnosti. Svjetovnost se tako očituje kroz programski koncept koji je proširen i na prigodničarske teme sa svrhom da se oslobodi kreativnost i glazbeno promišljanje sudionika.