VODIČ ZA BRUCOŠE / ORIJENTACIJSKI PAKET

Dragi studenti, dragi Brucoši, dobrodošli na Muzičku akademiju!

U nastavku – par servisnih informacija.



MERLIN sustav za e-učenje – (https://merlin.srce.hr )

Prijava u sustav za e-učenje MERLIN je OBAVEZNA za sve studente SVAKE GODINE.  U sustav se prijavljujete vašom AAI@Edu korisničkim računom PRIJE početka nastave – najkasnije 25. rujna

Prilikom prve prijave u sustav upišite email adresu kojom se svakodnevno koristite (privatnu e-mail adresu) kako ne bi propustili važne obavijesti iz sustava

Sve obavijesti vezane uz studij i studiranje biti će postavljene u e-kolegij REFERADA

Nastavnici će vas obavijestiti o načinu korištenja sustava za pojedine e-kolegije (bez brige ukoliko ne vidite sve vaše kolegije u sustavu – nemaju svi kolegiji i e-kolegij)


TRIBINA ZA BRUCOŠE ?

Tribina je vrsta “uvodnog” predavanja za sve studente prve godine.


WEB STRANICA MUZIČKE AKADEMIJE:

Web stranica Akademije je prvo odredište u vašoj potrazi za aktualnim informacijama o studijskim programima, predmetima, akademskom kalendaru, rasporedu, pravima i obvezama.

 

Izbornik STUDIJI I STUDENTI bi trebao u velikoj mjeri pružiti detaljne informacije:

 

Svakako koristite funkciju pretraživanja ukoliko neki podatak ne uspijevate pronaći u „moru informacija“ (ikona – povećalo podno izbornika na svakoj stranici aktivira pretraživanje)

Za sva ostala pitanja slobodno kontaktirajte svog pročelnika/pročelnicu ili Prodekana za nastavu.

 

Na WEB stanici ćete pronaći i  ADRESAR – email adrese i telefonske brojeve djelatnika Ureda, administrativnih i tehničkih službi, kao i knjižnice – za slučaj da niste pronašli odgovor na vaš upit.

 


STUDENTSKA SLUŽBA / REFERADA:

 

Prijem stranaka: od 10- 12 sati

Prizemlje – lijevo od glavnog ulaza (soba 033)

 

Kontakt: referada@muza.unizg.hr

tel. 4810-200/106  |  fax. +3851 48 72 380

Što sve možete riješiti u Referadi:

  • X-ICA – preuzimanje / prijava gubitka studentske iskaznice
    • Studentska iskaznica je službeni identifikacijski dokument studenta i kao takvu je koriste različiti sustavi koji na licu mjesta provjeravaju studentski status. Praćenje životnog ciklusa studentske iskaznice vrši se kroz Informacijski sustav akademskih kartica (ISAK).
    • služi vam za plaćanje obroka po povlaštenim cijenama u Restoranima subvencionirane prehrane (MENZAMA). Popis aktivnih restorana dostupan je na poveznici PREHRANA SC.
  • PROBLEM SA STUDOMATOM – ukoliko imate problema s prijavom u sustav Studomat ili problem s prijavom ispita u Studomatu, slobodno se obratite Referadi.
  • IZDAVANJE POTVRDA – „Potvrdu o studentskom statusu za…“ (svakako navedite za što vam je potvrda potrebna) možete zatražiti mailom na adresi referada@muza.hr . Ovjerena potvrda će vam biti dostavljena na email s kojeg je zatražena.
  • ZET – potvrde za vrijednosne karte / pokaz – ZET obrazac možete ovjeriti radnim danom (pon-pet) između 10 i 12 sati na šalteru Referade
  • KLJUČ KARTICE – za ulazak u vježbaonice/učionice – preuzimanje / prijava gubitka          (izrada zamjenske kartice se naplaćuje 7eur – čuvajte kartice!)
    • vaša kartice otvara ulazna (i izlazna) vrata Akademije, vježbaonice, te (ukoliko ste student pjevanja i/ili instrumentalnih studija i učionicu individualne nastave u kojoj se održava nastava glavnog predmeta
    • karticu NE SMIJETE nikome posuđivati!

(izrada zamjenske lozinke/zaporke se naplaćuje 6,64 eur – pa je zato radije odmah zapišite na sigurno mjesto)


ORMARIĆI ZA INSTRUMENTE

  • na početku godine biti će postavljena obavijest (Merlin-Referada, WEB stranica) s uputama za iznajmljivanje ormarića za instrumente (za tu ak. god.). Korištenje ormarića se naplaćuje 13,27 eur godišnje. Ukoliko imate problema s bravom za ormarić ili ste izgubili ključ, možete se obratiti gđi. Serdarušić u Uredu za opće poslove (437 ili email).

E-MAIL: AAI@Edu korisnički račun NIJE EMAIL ADRESA (iako tako izgleda). Ukoliko trebate MUZA email adresu istu možete zatražiti od Ureda za informatičku podršku info@muza.hr (u zahtjevu navedite za što kanite koristiti email adresu).


REZERVAONICA – sustav za rezervaciju vježbaonica

  • kreirajte račun u sustavu na stranici REZERVAONICA.EU
  • OBAVEZNO je korištenje pravog imena i prezimena (brišu će se svi računi s nadimcima u naslovu, dakle molimo bez „Freddy Krugera“ i „Mice Mace“ J)
  • administrator će vam dodijeliti prava na korištenje vježbaonica u sustavu (studenti ne mogu u sustavu rezervirati UČIONICE već isključivo vježbaonice)
  • sustavom upravlja satničar, prof. Ivor Prajdić (ne Ured za informatičku podršku). Email adresa za sva pitanja u vezi sustava REZERVAONCA je rezervaonica@gmail.com

STUDENTSKI ZBOR MUZIČKE AKADEMIJE

Email: szbor@muza.unizg.hr

STUDENTSKI ZBOR SVEUČILIŠTA U ZAGREBU


KNJIŽNICA I ČITAONICA

 

Radno vrijeme za korisnike Knjižnice i Čitaonice Muzičke akademije

radno vrijeme pon-pet 8-19 sati

tel: 01 / 4810 200 / 102  |  email: knjiznica@muza.unizg.hr 

STRANICA OBAVIJESTI – FACEBOOK GRUPA ZA ČLANOVE KNJIŽNICE

 

KATALOG KNJIŽNICE JE DOSTUPAN ZA ONLINE PRETRAŽIVANJE NA ADRESI:

https://muza.zaki.com.hr (svakako provjerite da li je građa koju želite posuditi dostupna prije posudbe)

 

Djelatnice Knjižnice organiziraju na početku svake ak. god. kratku edukaciju za sve nove korisnike (obavijest će biti objavljena na Web stranici Akademije tjedan dana prije edukacije).


Karijerni centar  Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu središnje je mjesto za pružanje podrške studentima u obliku savjetovanja, edukacije i povezivanja s potencijalnim poslodavcima, u svrhu ranog razvoja karijere i ostvarivanja drugih mogućnosti profesionalnog razvoja.

Karijerni centar pruža studentima usluge:

  • karijernog savjetovanja, edukacije i podrške, kako bi im pomogli identificirati interese, otkriti mogućnosti za profesionalni razvoj i pružiti podršku na putu ka ostvarenju karijernih ciljeva;
  • organizacije grupnih radionica izrade vlastitog karijernog plana, pisanja molbi i životopisa ili uspješnog predstavljanja na selekcijskim razgovorima:
  • organizacija radionica u kojima Alumni Muzičke akademije predstavljaju primjere mogućnosti karijere po završetku studija, zahtjeve određenih radnih mjesta kao i izazove s kojima su se susreli na početku svog poslovnog puta;
  • dostupnosti informacija vezanih uz karijerne mogućnosti; pomoć pri povezivanju studenata s poslodavcima, nude poslodavcima mogućnost da se prijave kao stalni poslodavac za provođenje stručne prakse ili zaposlenja određenog profila studenata i/ili diplomanata.

URED ZA MEĐUNARODNU SURADNJU MA

Naposlijetku, no ništa manje važno, ponešto o Uredu za međunarodnu suradnju:

Iako na prvoj godini studija ne možete sudjelovati u mobilnostima (studentskim razmjenama ERASMUS +, CEEPUS, bilateralna razmjena) to ne znači da vas iste ne zanimaju kao potencijalna aktivnost na nekoj od viših godina studija.

Akademija ima uspostavljene ugovore o razmjeni sa partnerskim insitucijama u zemlji i inozemstvu (aktualni popis ugovora).

Sve o postupku prijava, priznavanja predmeta i ostvarivanja razmjene možete doznati u Uredu za međunarodu suradnju na 5. katu Akademije (soba 529) kod naše koordinatorice gđe. Proso Šepec.

Ured svake akademske godine organizira Tribinu o međunarodnoj suradnji (koja će biti oglašena na Merlinu i na Web stranici akademije). Svakako vas pozivamo da se priključite.


Nadležni studentski liječnik: dr.med. ANA ŠESTO

Medicinska sestra: VIKTORIJA ČOLIG

Adresa: PRILAZ BARUNA FILIPOVIĆA 11

Telefon: 3707 029

Radno vrijeme: parni datumi ujutro, neparni popodne

POTREBAN TELEFONSKI  DOGOVOR


Ured za psihološku podršku, zaštitu mentalnog zdravlja


OSTALI KORISNI LINKOVI:

UNIZG – Službena stranica Sveučilišta u Zagrebu

URED ZA MEĐUNARODNU SURADNJU SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

 

 

 

© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija

Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Instagram